همکاری بعنوان مدرس با مرجع تخصصی جاوا اسکریپت ایران

مرجع آموزش جاوا اسکریپت یک پلتفرم آموزشی در بستر تجارت الکترونیک می باشد که از اساتید با تجربه در این حوزه دعوت به همکاری می نماید.  دسته بندی‌های مرجع آموزش جاوا اسکریپت بسیار گسترده می باشد، و شما با انواع تخصص ها می توانید در مرجع آموزش جاوا اسکریپت تدریس کنید.

آینده یک برنامه نویس جاوا اسکریپت
 مرجع جاوا اسکریپت

انتخاب های خوب می تونه از اتلاف وقت شما جلوگیری کند. یه برنامه نویس خوب کسیه که قبل از اینکه تمام فرصت خود را صرف دوره هایی کنه که بهشون علاقه نداره، با چند ساعت آموزش و چند ماه تمرین و چاشنی علاقه می تونه یک برنامه نویس موفق باشه.

بهترین کار اینه که اگه تصمیم دارید یک زبانی برای استفاده در سرورها گرفته تا اپلیکیشن‌های موبایل و سیستم‌های وب بلد باشید، برید سراغ جاوا اسکریپت!

 جاوا اسکریپت همه فن حریف از شما یک برنامه نویس حرفه ای می سازه. تردید به خودتون راه ندید، آینده از آن شماست.

ابرقدرت حاضر و برنده رقابت های آینده؟

اگر چه حدود یک دهه قبل اوضاع زبان JS چندان جالب نبود و از سمت توسعه دهندگان مورد غفلت قرار گرفته بود، اما این روزها قلب هر شرکت فناوری بزرگ در دنیا همانند لینکدین و نتفیلیکس زبان JS است. ده ها هزار شرکت در سراسر جهان از زبان جاوا اسکریپت برای پشته های (Stack) خود استفاده می کنند. علاوه بر آن دو سوم از شرکت های بسیار بزرگ آمریکایی که استارت آپ های خصوصی را پشتیبانی می کنند، از جاوا اسکریپت به عنوان پشته های فناوری خود نام برده اند.

 انعطاف پذیری جاوا اسکریپت غیرقابل مقایسه است، پس بدانید آینده ای هیجان انگیز با این زبان در انتظار شماست.

زبان برنامه نویسی JavaScript در چند سال اخیر بیش ترین خواهان و طرفدار را داشته، همچنین این زبان با سرعت بالایی رو به رشد است. از آن جایی که جاوا اسکریپت توسط همه مرورگرهای مدرن پشتیبانی می شود، این زبان همچنان یکی از هوشمندانه ترین گزینه ها برای توسعه ارتباط های وب تعاملی است.

رشد چشمگیری در استفاده از نرم‌افزارهای تک صفحه‌ای (SPA) به وجود آمده که جاوا اسکریپت قلب تپنده‌ی این نوع نرم‌افزارها را تشکیل می‌دهد. نسل بعدی این نرم‌افزارها PWA ها (Progressive Web Apps) هستند که در دستگاه‌های موبایل اجرا می‌شوند و رفتاری شبیه به نرم‌افزارهای بومی (Native) دستگاه را دارند. همچنین بازی‌های مبتنی بر HTML5 نیز رشد چشمگیری داشته‌اند که نقش اساسی در این نوع بازی‌ها را نیز جاوا اسکریپت بازی می‌کند.

JS می تواند موارد زیر را اجرا کند:

فرانت‌اند (مرورگرها)

بک‌اند (Node, Deno)

اندروید و (React Nativ ,NativeScript)IOS 

دسکتاپ (Electron)

هیبرید (Ionic)

جاوا اسکریپت و تکنولوژی‌های مرتبط با HTML5 می‌توانند در تولید انواع نرم‌افزارها، مانند افزونه‌های مرورگرهای وب (Browser Extension)، ابزارک‌های رومیزی (Windows Desktop Widgets)، نرم‌افزارهای سیستم عامل Chrome OS  و … به کار برده شوند. همچنین جاوا اسکریپت می‌تواند در بسیاری از نرم‌افزارهای غیر مرتبط با وب نیز به کار برده شود. به عنوان مثال می‌توان به اسکرپیت‌ نویسی در یک فایل PDF، ارتباط با پایگاه داده، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و … اشاره کرد.

ردپای این زبان همه جا هست!

این خط کد را اجرا کنید و به دنیای جاوا اسکریپت سلام کنید:

این سلام دریچه به سوی اینده ای پر از لذت و تکنولوژیه!

 

اگه هنور هم تردیدی توی تصمیمت داری جالبه بدونی که:

 

آینده برای جاوا اسکریپت چه چیزی را پیش بینی می کند؟

در حالی که جاوا اسکریپت تنها زبان برنامه نویسی سمت کلاینت دراینترنت نیست، اما بدون شک یکی از اولین ها بود و هنوز هم پرکاربردترین زبان است.

اگر چه در ابتدا بسیاری از توسعه دهندگان بر این باور بودند که جاوا اسکریپت ناکارآمد و دشوار است، اما در طول سال ها پیشرفت های زیادی در این زبان ایجاد کرده اند.

 

جاوا اسکریپت از جمله زبان‌های برنامه‌نویسی دنیای فناوری است که شامل طیف گسترده‌ای از کتابخانه‌ها و فریمورک هایی است که برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند.

به عنوان مثال،JQuery  یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که بسیاری از انیمیشن ها و توابع تعاملی جاوا اسکریپت را توسعه می دهد، در حالی که Backbone.js، پاسخگو بودن (Responsive) را آسان تر می کند.

 

و در پایان

در سال های اخیر، جاوا اسکریپت برای توسعه دهندگانی که تعامل و پیچیدگی بیشتری را در برنامه های خود ایجاد می کنند، یک برگ برنده است. پیشرفت و توسعه موتورهای جستجو، تجارت الکترونیک، سیستم‌های مدیریت محتوا، طراحی واکنش‌گرا، رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های تلفن بدون آن چندان موفقیت آمیز نخواهند بود.

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi